joi, 15 noiembrie 2012

Toata lumea s-a uitat la ASTA! Uite de ce detaliu nu a tinut cont Andreea Banica cand a postat aceasta imagine

Andreea Banica a postat o fotografie pe Facebook in care apare dandu-se in leagan.




Detaliul care le-a atras atentia tuturor a fost urmatorul: felul in care i se vedeau oasele de la genunchi prin pantaloni.

Andreea Banica este una dintre cele mai solicitate artiste din Romania si recunoaste ca viata agitata pe care o are este greu de gestionat uneori.
Invitata recent la CanCan TV vedeta a povestit ca este foarte fericita in momentul acesta mai ales datorita fiicei sale, Sofia, careia incearca sa ii croiasca un drum cat se poate de frumos in viata.
Andreea Banica recunoaste ca ea nu s-a bucurat atat de intens de copilaria sa din cauza ca parintii ei nu erau foarte instariti.

"Am avut copilarie foarte frumoasa dar mi-au lipsit mancarea, bananele. Mi-am dorit foarte mult papusi, ai mei nu erau foarte potenti financiar. Tata mi-a cumparat la un moment dat o papusa din bani stransi si eram foarte incantata de papusa aceea. Nu mai am papusa pentru ca dupa moartea parintilor mei eu nu am mai intrat in apartamentul lor. Am pierdut foarte multe lucruri, cum ar fi medaliile mele de la Cantarea Romaniei" a povestit cantareata la emisiunea CanCan TV


Andreea Banica, acuzata ca s-a ingrasat enorm. Uite cum arata acum VIDEO pe www.acasatv.ro