joi, 15 noiembrie 2012

În sfârșit! Laura Cosoi a RUPT TĂCEREA! Iată ce a spus despre MOTIVELE DESPĂRȚIRII de Smiley

Toată lumea a fost șocată în momentul în care în presă a apărut știrea despărțirii dintre Laura Cosoi și Smiley, mai ales că cei doi au păstrat o discreție exemplară despre acest subiect. Până acum!




Laura Cosoi a decis să tranșeze o dată pentru întotdeauna sfârșitul poveștii ei de dragoste cu Smiley. "Noi am luat această decizie, după o perioadă în care ne-am hotărât să mergem pe drumuri diferite. Ne-am despărțit pentru că a fost mai bine pentru amândoi.
Suntem doi oameni sinceri și nu ne jucăm de-a poveștile de dragoste. Relația noastră este ceva trecut, iar, între timp, drumurile noastre s-au așezat pe un făgaș diferit".

De asemenea, frumoasa blondă a ținut să pună capăt speculațiilor despre motivele despărțirii. "Despărțirea noastră nu are nici o legătură cu faptul că nu am avut un copil cu Smiley. Eu dacă vreau ceva, spun.
Pur și simplu, drumurile noastre s-au despărțit. Nu am nimic de ascuns și nu au fost motive ascunse.
Ce a fost, a fost superb, dar s-a terminat. Trebuie acceptată realitatea. Relația noastră nu s-a terminat peste noapte, ne-am pregătit ceva timp pentru acest pas", a declarat Laura pentru postul Acasă Tv.

Actrița a povestit și despre numeroasele proiecte în care este implicată, dar nu s-a ferit să povestească nici despre faptul că, zile la rând, a primit buchete imense de la un admirator secret.