miercuri, 22 decembrie 2010

Cheloo, in razboi cu Spike si Guess Who !

Cheloo s-a suparat foc pe Spike si Guess Who, motiv pentru care numele lor apare inscriptionat pe cruci de lemn in cel mai recent videoclip in care apare rapperul, intitulat We Don`t Care.
Cheloo a declarat ca motivul ostilitatii sale fata de cei doi artisti hip-hop vine din atitudinea lor trufasa fata de el, cu toate ca acesta i-a ajutat sa ajunga populari.
Lansarea clipului piesei "We don't care, we don't give a fuck" semnata Markone1 feat. Cheloo a starnit curiozitatea masiva a fanilor vizavi de mesajul dur al crucilor inscriptionate cu numele lui Guess Who, Spike, Mini Moga, Connect-R si Grasu XXL: Conecter este `Mort fara pene`, Spike este `***** dezosata`, Guess Who e la `Locu potrivit`, iar Grasu XXS este `Mort de foame`.
Cheloo explica pe canalul sau de youtube ca ca problema in ceea ce ii priveste pe Spike si Guess Who este una mai veche, care tine de respect, iar ceilalti au fost luati "pur si simplu la misto".
`Noi ii taxam pentru ce sunt sau in ce s-au transformat acesti baietei (Guess Who si Spike). Nu uitati ca eu le-am tinut curu' cand a fost vorba sa-si ia bataie in viata reala si tot eu i-am pus pe scena cand poate nu meritau atata atentie si, in schimb, mi-au vorbit, in repetate randuri, de sus si pe nas. Pai ce p... a mea, nu tre' sa ne respectati? In plus, ati uitat cu totii de unde ati plecat. Noi nu`.
Totodata, Cheloo mentioneaza ca asteapta o replica de la Spike si Guess Who pentru planul B si spera ca acestia sa aiba curaj sa il faca sa ajunga la planul C (?!), sugerand voalat ca e nerabdator sa ajunga si la o lupta fizica, de cartier, nu doar una de idei.
Iulian Moga, surprins sa apara in clip

Regizorul Iulian Moga nu intelege de ce apare si numele lui pe una dintre cruci, deoarece avea senzatia ca rapperul din Parazitii il simpatizeaza:
`Nu stiu ce are cu mine si nici nu ma intereseaza, dar ma surprinde atitudinea lui. Cand am filmat clipul lui Smiley, la piesa "Plec pe Marte", Cheloo mi-a declarat ca este fanul meu numarul 1`, a declarat Iulian pentru Cancan.

1 comments:

Ghueesss cine PLM e pizda mea!