miercuri, 22 decembrie 2010

Katy Perry, maestra a magiei in dormitor

Katy Perry a dezvaluit curand ca recurge la trucuri magice pentru a-si tine proaspatul sot, Russell Brand, fericit.
Cantareata recunoaste ca nu a fost usor sa-si transforme partenerul din afemeiat in baiat "de casa”, prin urmare este nevoita sa faca eforturi constante de a-l tine multumit in asternuturi.
`Am secretele mele si cateva trucuri magice la care recurg, bineinteles. Nu pot sa impartasesc cu voi pentru ca le vor afla toate fetele. Sa spunem doar ca nu sunt deloc timida. Si nu port niciodata pantaloni scurti. Niciodata`.
Frumoasa bruneta mai spune ca isi programeaza cu atentie orarul incarcat, astfel incat sa aiba timp pe care sa-l petreaca alaturi de Russell:
`Intotdeauna ma asigur ca am timp pentru el. Suntem amandoi foarte ocupati, munca noastra inseamna o mare parte din viata. Asa ca nu uit sa fac loc si de cate o pauza. Am week-end-uri pentru Russ si week-end-uri pentru prietenii mei. Niciunul din noi nu vrem sa ne pierdem in celebritate`.