vineri, 3 decembrie 2010

Michelle - Reason (TranceMix)

Michelle, pe numele ei adevarat Mihaela, este o tanara artista din Cluj Napoca care tocmai si-a lansat prima ei piesa "Reason" in colaborare cu casa de productie Comercial Music.Fiind prima ei piesa, cei de la Comercial Music Productions spun ca stilul ei va mai fi putin conturat pe parcurs, pentru ca vor mai urma si alte piese cantate de Michelle.

Inainte de a asculta piesa cititi cateva cuvinte relatate de Michelle:
"Imi place muzica, de fapt consider ca o viata fara muzica  ar fi inutila, am facut 4 ani de canto si dintotdeauna mi-am dorit sa cant.Consider ca am o voce buna si am ceva de spus in muzica.Sunt o persoana optimista si ambitioasa si sunt sigura ca locul meu e pe scena.Piesa Reason e prima mea piesa, mai multe nu pot sa spun acum, nu-mi place sa vorbesc imi place sa dovedesc asa ca, asta e doar inceputul."
SURSA: VipSpace 
 Pentru a asculta piesa - click aici