luni, 12 noiembrie 2012

Alexandra Stan a avut probleme cu viza pentru Statele Unite ale Americii


Alexandra Stan a decolat astazi spre Statele Unite ale Americii unde va sustine un turneu. 



Tanara a povestit in emisiunea Danei Rogoz de la Pro Tv international ca aceasta serie de concerte a fost putin amanata pana acum pentru ca nu a obtinut foarte usor viza pentru a intra pe teritoriul american, desi face parte dintre romanii care au calatorit cel mai mult si dintre artistii care a sustinut concerte in aproape toata lumea. “A fost complicat, dar bine ca s-a rezolvat”, a spus artista.

 Discutia fetelor a fost una foarte relaxata, Alexandra amintindu-si inclusiv de copilarie, de primele melodii pe care le-a cantat intr-o emisiune la Constanta – “La Oglinda” si “Barbie Girl” dar si despre faptul ca in toata perioada cat a fost mica a avut multe vise pe care i le povestea dimineata mamei ei, in care ea era pe o scena si canta in fata multor oameni, spunand ca acum isi da seama cat de mult si-a dorit si a crezut in acest vis, pe care il traieste in realitate si care inseamna, printre altele, si foarte multa munca.

   “Cel mai coplesitor moment pe scena l-am trait in Rusia, unde am cantat in fata de 400.000 de oameni. Nu vedeam unde se termina multimea, ma gandeam pana unde ajunge sunetul,” a povestit Alexandra la “De Suflet”.

  Artista a povestit si un moment amuzant, intamplat in Spania. “Eram pe plaja si o fata care impartea afise a venit la mine sa ma invite la concertul ...meu! Nu m-a recunoscut...Eu i-am promis ca o sa vin”.