miercuri, 21 noiembrie 2012

Meteorologii cer interzicerea piesei “K La Meteo”

Institutul Naţional de Meteorologie şi Hidrologie vrea să interzică piesa Andrei, “K la Meteo”  




Reprezentanţii INMH nu au fost foarte încântaţi de noua piesă a Andrei în colaborare cu What’s Up, “K La Meteo” şi cer ca refrenul single-ului  să fie modificat. Ce i-a supărat atât de tare pe membrii Institutului Naţional de meteorologie si hidrologie?

 Faptul că specialiştii INMH sunt făcuţi, indirect, mincinoşi. Refrenul piesei este alcătuit din versurile “Intre noi e furtună iar / Devastăm tot, ca un uragan / Ne minţim k la meteo / O fi soare, da’ nu-l vad io!”

 Iată ce a declarat Andra pe pagina ei oficială de Facebook în legătură cu acest incident.

 “Am aflat astăzi un zvon care m-a surprins! Se pare ca INMH ar cere interzicerea piesei “K la meteo” din cauza refrenului. Nu linia melodica ar deranja, ci refenul! Versurile “Ne mintim, ca la meteo” ar jigni breasla meteorologilor, spun cei care vor ca refrenul sa fie modificat. Recunosc, nu m-am suparat. Mai degraba m-am amuzat la gandul ca asemenea vorbe ar putea supara pe cineva. Sunt sigura totuşi ca e o gluma. Mi-ar părea sincer rau dacă ar fi aşa, nicio secundă nu am avut aceasta intenţie din momentul în care am inceput să cânt piesa. Eu am înţeles altfel versurile scrise de Marius Moga. “A minti ca la meteo” este o vorba cunoscuta de multi şi nu are legătura cu profesionalismul meteorologilor, ci doar cu ştiinta, cu faptul că uneori a prevedea un cer senin este aproape imposibil şi că nici cele mai bune intenţii nu te pot feri de pericolul ca prognoza optimistă sa fie greşită. Cred că metafora scrisa de Marius este foarte potrivita pentru o relaţie şi îmi place mult. Chiar e numai o figura de stil, nicidecum o jignire. Şi as vrea să mai spun că eu am încredere în meteorologi! Mă îmbrac în funcţie de buletinele meteo şi foarte rar s-a întâmplat să îmi iau la mine umbrela degeaba.  Sper ca şi angajaţii INMH să fredoneze piesa!  si dacă vor să se razbune pe mine, sa-mi spună că vine primavara de maine. Deşi nu ştiu dacă i-aş crede!  ”

 Hmm, oare chiar s-au obosit cei de la INMH să interzică această piesă? Nu au treburi mai importante de făcut? N-ar trebui să analizeze cât de grea va fi iarna care ne bate la uşă? Ceva este putred aici şi tind să cred că această ştire este o nouă găselniţă de promovare a piesei cântată de Andra şi What’s Up.