vineri, 7 decembrie 2012

Discuţie amuzantă între Jay-Z şi o bătrânică de 67 de ani

În urmă cu câteva luni, Jay-Z a ales să meargă la unul din concertele sale ca un simplu cetăţean din Brooklyn, New York, cu metroul.




Rapperul a fost asaltat de fanii care l-au recunoscut, iar în timpul călătoriei s-a aşezat pe scaunul din metrou alături de o femeie în vârstă de 67 de ani cu care a purtat o conversaţie savuroasă.

 Bătrâna l-a întrebat cum îl cheamă şi dacă este faimos, iar artistul a răspuns: “Nu foarte faimos, nu mă cunoaşteţi, dar o să ajung acolo într-o bună zi”. Nici la auzul numelui de Jay femeia nu l-a recunoscut, însă când i-a spus că este Jay-Z, Ellen Grossman, colega sa de drum l-a identificat imediat.

 “Oh, tu eşti Jay-Z! Am auzit de Jay-Z”, a declarat femeia, amuzată de situaţie.

 Filmarea cu rapperul la metrou a fost realizată pentru documentarul ce prezintă apariţia şi evoluţia lui Jay-Z pe piaţa muzicală, proiect ce se numeşte “Where I’m From”.

Cei de la publicaţia Washington Post au vorbit la scurt timp cu femeia, care a declarat: “Nu prea recunosc feţele oamenilor decât dacă îi ştiu foarte bine. Ştiam de Jay-Z. Nu ştiam totuşi şi cât de faimos este. Acum ştiu cine e, l-am căutat. Am fost puţin jenată mai târziu că nu l-am recunoscut”.