marți, 11 decembrie 2012

Corina şi Pacha Man, piesă nouă numită “Pernele Moi”

Piesele în limba romană sunt din nou la mare căutare, fapt pentru care Corina, după succesul cu single-ul “A Ta”, a făcut echipa cu Pacha Man.




Corina a zis despre noua piesă “Atunci când iubim, întreaga lume începe să se raporteze la celălalt – simţim că nu putem aprecia momentele frumoase decât dacă sunt împărtăşite. Visăm în doi şi vrem să oferim tot ce e mai bun perechii noastre, până când realizăm că…tot ce e mai bun e chiar el/ea. Cânt despre momentul când visele se transformă în suspine, când realizăm cât rău am făcut iubind şi rămânem doar cu amintiri şi în cel mai bun caz cu puterea de a ierta”.

Versurile piesei “Pernele Moi” spun cam aşa: “Şi pernele moi şi ochii mei goi/ suspină la vise promise în doi/ la cum îmi zâmbeai, la cum mă priveai/ suspină la tot ce am crezut când minţeai”.