vineri, 7 decembrie 2012

Anna Lesko a lansat noul clip pentru “Ia-mă”

Anna Lesko a fost în Cuba, unde a filmat clipul piesei “Ia-mă”, in care protagonişti sunt atât români, cât şi cubanezi.




Clipul este regizat de Alex Ceauşu, cel cu care Anna Lesko a lucrat şi pentru “Wake Up” şi “Go Crazy”. Anna Lesko s-a lovit de o problemă în timpul filmărilor, mai precis maşinile de care avea nevoie erau de ceva vreme rezervate unor milionari ruşi ce-şi făceau nunta în Cuba.

 Norocul artistei a fost tocmai limba rusă, aceasta a reuşit să se înţeleagă cu nuntaşii să “împrumute” maşinile închiriate şi echipei de filmare. Anna

Lesko a spus despre noul clip “Am filmat cât pentru un scurt metraj şi cred că am reuşit să concentrăm cele mai frumoase cadre în cele câteva minute ale clipului. Sunt convinsă că veţi fi încântaţi de rezultat. Eu sunt”.