luni, 17 decembrie 2012

Deadmau5 a cerut-o de soţie pe Kat Von D !


Kat Von D o să păşească în scurt timp, pentru a doua oară în viaţa ei, pe covoraşul ce duce spre altar, iar vinovat de acest lucru se face DJ-ul Deadmau5. 



Joel Zimmerman, acesta este numele real al lui Deadmau5, i-a făcut artistei tatuatoare o propunere greu de refuzat, el a aruncat întrebarea cheie prin intermediul unei reţele de socializare.

Deadmau5 a scris pe Twitter: “Nu mai am răbdare până la Crăciun, aşa că…. Katherine Von Drachenberg, te căsătoreşti cu mine?” Text la care a ataşat o poză cu un inel cu diamant şi două capete de mort, imagine peste care a scris: “Vor schimba diamantul acesta cu unul negru, scuze de poză, vor termina adevăratul inel în scurt timp. Te iubesc!

Răspunsul lui Kat nu a întârziat să apară, iar acesta a fost “DA”, urmat de un mesaj dedicat fanilor “Mi corazon!!! Mulţumesc pentru toate urările! Vă rog să mă scuzaţi, mă duc să-mi strâng logodnicul în braţe până scot sufletul din el”.

Acesta va fi prima căsătorie pentru Deadmau5, în timp ce Kat Von D este la a doua. Ea a mai fost căsătorită cu tatuatorul Oliver Peck între anii 2003 şi 2007.