joi, 6 decembrie 2012

Adrian Tutu a lansat o noua piesa. Asculta cel mai nou single al artistului, piesa "Un oarecare"

Noua piesa a lui Adrian Tutu este o compozitie a lui Boier Bibescu, avand textul scris de Adrian Tutu si este cea de-a doua piesa de pe albumul care urmeaza sa fie lansat in decursul acestui an.





Adrian Tutu a lansat o noua piesa "Un oarecare", creata dupa ideea lui Dorian Nicu. Acesta este cel de al doilea single de pe albumul pe care care urmeaza sa il lanseze dupa colaborarea avuta cu Nicola pentru piesa 'Cum ar fi?'.

"Lucram de mai bine de jumatate de an la acest album impreuna cu prietenul meu Boier Bibescu, care produce in totalitate acest album. Am muncit mult, aproape in fiecare zi, dar acum simt ca am realizat ceva deosebit si sunt mandru de munca pe care am facut-o. Ma inteleg foarte bine cu Boier Bibescu, iar pe piesele compuse de el am reusit sa fac texte care ma reprezinta in totalitate, am reusit sa facem niste colaborari cu artisti de succes din Romania si sunt sigur ca lumea o sa aprecieze acest album", spune Adrian Tutu.

   Cariera muzicala lui Adrian Tutu a inceput in urma cu mai bine de un an, cand a participat si a castigat show-ul “Romanii au talent”, de la Pro TV. Adrian a iesit castigator, dupa ce a reusit sa impresioneze milioane de romani cu piesele “E evident” si “Iubiti-va parintii”, dar si cu povestea lui care il motiveaza sa mearga mai departe zi de zi, indiferent de greutatile care se ivesc in viata.