luni, 29 octombrie 2012

Primul lucru pe care am achizitionat cand am ajuns bogat

Înaintede lansa cel de-al cincilea album, Jesus Piece  pe 11 decembrie am avut un moment pentru a vorbi cu The Game despre zilele când era departe de a fi un veteran rap. În lunile care au dus la debutul său, Documentar, The Game mai încearca să facă bani repede si ceva ca muzica ofera, încă. Când a ajuns la primul sau cec mare, rapper-ul din LA a văzut o oportunitate de a urmări ambiția de gangster încă o dată. 

Cand The Game a fost intrebat "Care a fost primul lucru pe care lai cumpărat când ai ajuns bogat? "
el a raspuns "Șase kilograme cronice de nenorocit. Am fost încă un gangster. Asta e pentru a fi complet sincer. Nu știam ce muzica imi putea aduce. Mi-am petrecut în avans meu verifica pe mama mea și familia mea . Am folosit [resturile de] bani am avut pentru a obține niște iarbă, așa că am putea argou rahatul ăla și să păstreze mine pe linia de plutire."
Cât de mult a costat?
" Cronica si iarba - ca și cum despre - Adică, afacerea mea am avut-o cu partenerul meu, cred că am cheltuit aproximativ $ 4.500."