luni, 29 octombrie 2012

Justin Bieber se fereşte de capcanele faimei

Justin Bieber a reuşit să ajungă un star de talie internaţională la o vârstă foarte fragedă, canadianul are doar 18 ani şi este una dintre cele mai mediatizate vedete din lume.
Cu toate acestea, Bieber a declarat că nu se va opri aici, dar în acelaşi timp susţine că nu se va lăsa cuprins de mrejele faimei. “Mă uit la Justin Timberlake şi la Usher, la modul în care au ştiut să gestioneze succesul şi la cei îngâmfati, care cred că sunt cei mai buni şi sfârşesc prin a fi nimic. Am muncit prea mult pentru asta” a spus Justin Bieber într-un interviu acordat recent.

 Artistul de 18 ani a continuat “Nu vreau să fiu un alt adolescent infatuat. Există diferite modalităţi de creştere. Am de gând să mă schimb şi să cresc prin muzica mea şi prin filme. Acest album, “Believe”, a fost diferit. Următorul va fi de o mai bună calitate decât acesta”.