marți, 30 octombrie 2012

Justin Bieber şi-a scos familia din sărăcie !

Justin Bieber, cel mai popular artist pop al lumii nu a fost niciodată bogat, din contră, familia sa s-a confruntat cu mari probleme financiare de-a lungul timpului, dar cariera muzicală a fiului i-a scos din sărăcie.
Bieber a explicat: “Familia mea a fost săracă, iar această situaţie ar fi continuat dacă eu nu mă apucam de muzică. Copiii mei ar fi fost săraci şi ei la fel cum ar fi fost şi copiii copiilor mei.

Simt că eu sunt cel care a rupt cercul, iar atunci când îl rupi, nu te mai întorci înapoi. Dacă nu descopream muzica viaţa mea ar fi fost una grea” a mai spus artistul.

 Bieber a mai declarat faptul că nu consumă alcool pentru a se distra. “Să bei este o cale, dar nu este calea aleasă de mine. Vreau ca oamenii să se gândească la mine ca la o persoană bună, să fiu o influenţă pozitivă. Vreau să fiu pe aici şi “mâine” a filosofat cântăreţul de doar 18 ani.