marți, 22 ianuarie 2013

Taylor Swift nu este în căutarea unui iubit, vrea să fie singură


La scurt timp după despărţirea ei de Harry Styles, Taylor Swift a declarat că nu este în căutarea unui nou iubit, deoarece îşi doreşte foarte mult să fie independentă, pentru o perioadă. 


Titlul single-ului “We Are Never Ever Getting Back Together” pe care artista l-a lansat de curând pare să fie cât se poate de adevărat. Ea a pus capăt relaţiei pe care o avea cu membrul trupei One Direction, iar planurile ei sunt să rămână singură, pentru o perioadă destul de lungă.

Artista a declarat într-un interviu: ‘‘Să fiu independentă este ceea ce mi-am dorit întotdeauna, de când eram mică. Îmi place romantismul şi ideea de a te îndrăgosti, dar nu am avut niciodată o relaţie de lungă durată. Aşa că, pentru viitor, mă gândesc la ceva de genul acesta. Este un aspect interesant al personalităţii mele, o parte vrea să fie singură… săgetătorii sunt foarte independenţi, ne place spaţiul. Suntem atraşi de dragoste, dar ne luptăm pentru independenţă” a declarat  Taylor Swift.

Cântăreaţa de 23 de ani a declarat că s-a despărţit de Harry, în vârstă de 18 ani, pentru că nu putea avea încredere în el.