vineri, 18 ianuarie 2013

Lady Gaga dă autografe pe sânii fanelor

Fanii artistei Lady Gaga nu ştiu ce să mai facă pentru a-i atrage atenţia cântăreţei. De la costumaţii inedite şi culori ciudate la păr, fanele Mamei Monstru sunt în stare să-şi arate şi părţile intime doar doar îi vor capta atenţia.

Jana Babez, o fană înrăită a artistei, şi-a arătat sânii în faţa unui public de 50.000 de persoane, doar pentru a interacţiona puţin cu Lady Gaga.

Surprinsă, Lady Gaga a ţinut morţiş să-i dea autograf fanei pe sâni, după cum povesteşte Jana Babez “Mi-a luat sânii şi s-a uitat la mine şocată, intrebandu-mă “câţi ani ai tu”. Când i-am zis că am 22 de ani, a zis “haha, e ok”. După ce şi-a scris numele pe sânii mei mi-a spus “te rog să nu transformi semnătura în tatuaj, ştiu că e numele meu, dar e chiar urât”.