vineri, 1 februarie 2013

Smiley a “fugit” din ţară timp de o lună

Dacă pentru cele mai multe persoane, vacanţa de iarnă este în preajmă sărbătorilor de Crăciun, artiştii au un alt stil de viaţă.


 Smiley, după numeroase concerte de sărbători şi revelion, şi-a luat o bine meritată vacanţă timp de o lună şi a zburat în Thailanda. 

În vacanţă a fost frumos, am stat o lună, m-am plimbat mult. Am stat la soare, m-am relaxat. Am fost cu nişte prieteni. Pentru acest an mi-am propus să continui proiectul pe care l-am început cu Alex Velea. Avem foarte multe piese pe care le-am făcut, aşteptam să le şi scoatem să le auziţi. Probabil, la un moment dat, o să le punem pe un album. Cântam alte lucruri, diferite faţă de ce am cântat până acum. Mai mult, avem şi colaborări inedite cu alţi artişti. Şi oricum… las loc în viaţa mea să mai apară şi surprize, nu e totul planificat”,a declarat Smiley pentru WOWbiz.ro.